Poticanje prodaje
U područje poticanja proizvodnje ubrajau se sve mjere koje bi trebale povećati prodaju određenih proizvoda. Povećanje prihoda od prodaje je instrument komunikacijske politike i nudi široki spektar mjera. Poticanje proizvodnje može se ponekad podijeliti na mjere usmjerene na trgovinu, na osoblje i na potražnju.U mjere usmjerene na trgovinu ubrajaju se npr. sastanci s prodajnim predstavnicima, sajmovi, izložbe i slične priredbe kod kojih je u prvom planu komunikacija između proizvođača i trgovca odnosno preprodavača. Na sličan način poticanje prodaje oblikuje se i slučaju mjera usmjerenih na osoblje, jer ovdje je u žarištu pažnje prodavač. Neke od mjera su obrazovni seminari za prodajno osoblje koje organizira proizvođač, natjecanje u prodajnom uspjehu kao i uvođenje sustava bonusa i premijskih nagrada, koji bi trebali ponuditi prednosti za posebno angažirane i uspješne prodavače.
Ovdje imamo još i mjere za poticanje prodaje koje su usmjerene izravno na kupca. Primjer za to su gratis probni uzorci proizvoda, vremenski ograničene posebne akcijske cijene, kao i kuponi koje dijeli proizvođač odnosno prezentacije proizvoda i načina uporabe pojedinih proizvoda direktno na prodajnom mjestu.